Abonneer u nu op 'Sparkle'
U bent geabonneerd op 'Sparkle'
Ons halfjaarlijks inspiratiemagazine voor communicatiebureaus en adverteerders, in samenwerking met UBA en ACC.
Laat hieronder uw gegevens achter en ontvang 'Sparkle' vanaf nu bij u thuis.
Bedankt voor uw interesse. U ontvangt weldra uw eerste 'Sparkle' in uw brievenbus. Veel leesplezier!
Zoom op 'ad avoidance': de impact op uw media mix
Onze Ad’titude tracker toont dat de meeste Belgen bewust ad avoidance technieken gebruiken. Geen enkel medium ontsnapt hieraan. Wat is de impact hiervan op uw marketing efforts? En hoe u best te wapenen?
Nescafé’s In-Home Advertising campagne smaakt naar meer
Hoe overtuig je fervente koffiedrinkers van de kwaliteit van oploskoffie? Relevantie, emotie en activatie zijn troef. Deze Direct Mail en Door to door campagne van Nescafé was alvast straffe koffie.
Eyetracking: de sterktes en zwaktes van uw Direct Mail in een oogopslag
Door de horrorverhalen rond ad blocking en delayed viewing zou u vergeten dat technologie ook het omgekeerde kan: reclame dichter bij de consument brengen. Eyetracking is een succesvol voorbeeld.